На кафедрі маркетингу і логістики відбувся І етап 79-ї Студентської науково-технічної конференції

Кафедра маркетингу і логістики Львівської політехніки
Скріншот з онлайн-конференції

22, 26 та 27 жовтня на кафедрі маркетингу і логістики Інституту економіки і менеджменту Львівської політехніки відбувся І етап 79-ї Студентської науково-технічної конференції. На конференції було презентовано доповіді студентів на актуальну тематику досліджень у галузі маркетингу та логістики. Учасниками конференції стали студенти першого (бакалаврського) та другого (магістерського) курсів економічних спеціальностей.

Доповіді учасників міжнародної конференції обговорювали на секційних засіданнях. Підcекції працювали за трьома напрямами:

  1. 22.10. Підсекція «Логістика та управління ланцюгами поставок: поширення європейського досвіду»
  2. 26.10. Підсекція «Розвиток інтернет-маркетингу в умовах глобалізації»
  3. 27.10. Підсекція «Маркетингове забезпечення управління підприємствами: виклики нової епохи»

У програмі підсекції «Логістика та управління ланцюгами поставок: поширення європейського досвіду» було зосереджено увагу на перспективах впровадження екологістичних інновацій, використанні цифрових інновацій в логістиці, зокрема застосуванні блокчейн-технологій у логістиці та ланцюгах поставок та використанні CRM – систем у логістичних процесах. Також піднімались питання впливу пандемії Covid-19 на сучасний ринок логістичних послуг, аналізувались інструменти забезпечення логістичної «антикрихкості» та висвітлювалась проблематика логістики кризових ситуацій.

Переможцями І етапу у підсекції «Логістика та управління ланцюгами поставок: поширення європейського досвіду» стали:

  • І місце – Віталій Кіщук (МЕЛГ-21), другий (магістерський) рівень вищої освіти (освітньо-наукова програма) спеціальності 073 «Менеджмент». «Консолідація вантажів у міжнародних перевезеннях». Науковий керівник – Наконечна Т.В.
  • ІІ місце – Христина Блюсович (МЕ-49), перший (бакалаврський) рівень вищої освіти спеціальності 073 «Менеджмент». «Роль логістики в умовах надзвичайної ситуації техногенного характеру». Науковий керівник – Фігун Н.В.
  • ІІI місце – Дарина Вікторова (МЕ-38), перший (бакалаврський) рівень вищої освіти спеціальності 073 «Менеджмент». «Логістика квітів в Україні і світі». Науковий керівник – Кобилюх О.Я.

Серед тем підсекції «Розвиток інтернет-маркетингу в умовах глобалізації» значну увагу приділили дослідженням, у яких порушувались питання актуальності цифрового маркетингу і цифрових технологій в діяльності сучасних підприємств, розглядались питання впливу пандемії Covid-19 на сучасний бізнес, аналізувались шляхи виходу з кризи через адаптацію маркетингових інструментів до новітніх реалій, способи виживання підприємств у посткризовий період.

Переможцями І етапу у підсекції «Розвиток інтернет-маркетингу в умовах глобалізації» стали:

  • І місце – Марта Мартинів (МЕ-24), перший (бакалаврський) рівень вищої освіти спеціальності 073 «Менеджмент», науковий керівник – проф. Гринкевич С.С., тема: «Особливості застосування інтернет-маркетингу в сучасних умовах: інструменти та тренди»
  • ІІ місце – Анна Блавт (ФБ-24), перший (бакалаврський) рівень вищої освіти спеціальності 072 «Фінанси», науковий керівник – доц. Лихолат С.М., тема: «Діджиталізація – дієвий інструмент комунікаційної політики підприємства»
  • ІІ місце – Христина Бендерська (МК-22), перший (бакалаврський) рівень вищої освіти спеціальності 075 «Маркетинг», науковий керівник – Фігун Н.В., тема: «Принципи маркетингу інфлюенсерів»
  • ІІІ місце – Валерія Подарин (МКМ-11), другий (магістерський) рівень вищої освіти (освітньо-наукова програма) спеціальності 075 «Маркетинг», науковий керівник – Косар Н.С., тема: «Ситуативний маркетинг у соціальних мережах»
  • ІІІ місце – Жанна Сорокіна (МЕ-24), перший (бакалаврський) рівень вищої освіти спеціальності 073 «Менеджмент», науковий керівник – проф. Гринкевич С.С., тема: «Ефективність таргетингової реклами у соціальних мережах».
  • ІІІ місце – Наталія Вакшинська (МК-32), перший (бакалаврський) рівень вищої освіти спеціальності 075 «Маркетинг», науковий керівник – ст. викл. Кузьо Н.Є., тема: «Захист персональних даних: маркетинговий аспект»

Найбільше голосів глядацьких симпатій отримала Блавт Анна (ФБ-24), перший бакалаврський рівень.

Підсекція «Маркетингове забезпечення управління підприємствами: виклики нової епохи» зосередилась на висвітлюванні сучасних трендів на ринку, актуальних проблемах управління маркетинговою діяльністю, напрямах підвищення ефективності маркетингу в умовах нової епохи.

Переможцями І етапу у підсекції «Маркетингове забезпечення управління підприємствами: виклики нової епохи» стали:

  • І місце – Богдан Ярич (МК-34), перший (бакалаврський) рівень вищої освіти спеціальності 075 «Маркетинг». Науковий керівник – д.е.н., проф. Мних О.Б.
  • ІІ місце – Дмитро Коцебчук (МК-34), перший (бакалаврський) рівень вищої освіти спеціальності 075 «Маркетинг». Науковий керівник – д.е.н., проф. Мних О.Б.
  • ІІ місце – Мар’яна Гапій (МКМ-11), другий (магістерський) рівень вищої освіти (освітньо-наукова програма) спеціальності 075 «Маркетинг». Науковий керівник – к.е.н., доц. Наконечна Т.В.
  • ІІІ місце – Софія Качмар (МКМА-11), другий (магістерський) рівень вищої освіти (освітньо-професійна програма) спеціальності 075 «Маркетинг». Науковий керівник – к.е.н., стар. викл. Карпій О.П.
  • ІІІ місце – Анна Косько (МК-31), перший (бакалаврський) рівень вищої освіти спеціальності 075 «Маркетинг». Науковий керівник – к.е.н., доц. Косар Н.С.
  • ІІІ місце – Софія Бурдейна (МК-13), перший (бакалаврський) рівень вищої освіти спеціальності 075 «Маркетинг». Науковий керівник – стар. викл. Кіндій М.В.

Приз глядацьких симпатій отримала Вікторія Олива (МК-33), перший (бакалаврський) рівень вищої освіти спеціальності 075 «Маркетинг». Науковий керівник – д.е.н., проф. Мних О.Б.

Студенти і викладачі жваво обговорювали дискусійні питання маркетингу і логістики, пропонували нестандартні методи вирішення актуальних проблем, обґрунтовано представляти результати проведених досліджень та аргументовано підходили до відстоювання власних поглядів.

Викладачі кафедри маркетингу і логістики дякують усім доповідачам і гостям за зацікавлення сферою маркетингу і логістики та інтерес до студентської конференції.

Бажаємо учасникам натхнення на нові дослідження, цікавих практичних кейсів та успішного фахового зростання!

Скріншот з онлайн-конференції Скріншот з онлайн-конференції Скріншот з онлайн-конференції Скріншот з онлайн-конференції Скріншот з онлайн-конференції Скріншот з онлайн-конференції Скріншот з онлайн-конференції