«Діджитал-маркетинг для школярів та студентів»: Міністерство цифрової трансформації презентувало новий освітній серіал

За матеріалами сайту Міністерства цифрової трансформації України
фото за участю Міністра цифрової трансформації з питань євроінтеграції Валерії Іонан

Міністерство цифрової трансформації України спільно з Київським національним університетом імені Тараса Шевченка, за участю GoIT, Netpeak, Vintage та за підтримки бренду GoITeens, презентувало новий оглядовий освітній серіал про діджитал-маркетинг для школярів і студентів.

Під час презентації серіалу заступник Міністра цифрової трансформації з питань євроінтеграції Валерія Іонан підкреслила, що діджитал маркетинг – головний трендмейкер сучасності:

– Digital-маркетолог, product manager, UX/UI дизайнер, фронтенд-розробник, бекенд-розробник, аналітик, PPC-спеціаліст, таргетолог, PR-ник, контент-мейкер, SMM-спеціаліст, бренд-стратег, копірайтер, арт-директор, SEO-спеціаліст – це професії майбутнього, що будуть затребувані найближчим часом. Фахівців, які б задовольняли попит українського ринку – замало. І це є значною проблемою, яку необхідно вирішувати просто зараз.

В оглядовому серіалі «Діджитал-маркетинг для школярів та студентів» глядач дізнається, як користуватися сучасними інструментами digital-маркетингу для старту власного бізнесу. Серіал містить 8 серій тривалістю 3–5 хвилин.

Безкоштовно подивитися оглядовий освітній серіал «Діджитал-маркетинг для школярів та студентів» можна за посиланням на платформі Дія.Цифрова освіта.