Маркетинг та менеджмент в тренді серед престижних спеціальностей Львівської політехніки

КАФЕДРА МАРКЕТИНГУ І ЛОГІСТИКИ
Фото ілюстративне

Завідувач кафедри маркетингу та логістики Національного університету «Львівська політехніка» Євген Васильович Крикавський розповів про найновіші цифри щодо вступу абітурієнтів до них.

«З нетерпінням чекаємо рейтингові списки, щоб отримати офіційне підтвердження максимально можливої рекомендації зарахування на бюджет у кількості 21 особи, хоч переконані в цьому на 100%, зважаючи на якісний склад рейтингового списку спеціальності 075 Маркетинг у Львівська політехніка», каже Євген Крикавський.

Тому не випадково спеціальність Маркетинг цього року потрапила у 2 престижні рейтинги спеціальностей Львівської політехніки (згідно сайту vstup.lpnu.ua), 1-й з них за показником прогнозованого конкурсу: 3 місце з результатом 27,33 після спеціальності Міжнародні відносини (29,88 – 2 місце) та спеціальності Журналістика (40,92 – перше місце),

2-й рейтинг – за кількістю поданих заяв, де спеціальність маркетинг зайняла: 7 місце (1120 заяв) серед 9-ти спеціальностей, кількість заяв на які перевищила 1000 (комп'ютерні науки – 2485; кібербезпека 2263; інженерія програмного забезпечення – 1951; комп'ютерна інженерія  – 1884; менеджмент  – 1620; право  – 1563; маркетинг – 1120; філологія  – 1035; журналістика –1032).

Отже, маркетинг та менеджмент серед економічних спеціальностей, і не тільки економічних – в тренді!