Маркетингова стратегія компанії – це завжди про дослідження, бачення і нові ідеї. На кафедрі маркетингу і логістики Інституту економіки і менеджменту Львівської політехніки були раді почути досвід Ярини Метельської – маркетологині, менеджерки з маркетингу у Lislis toys, студентки Бізнес школи Українського католицького університету.
Lislis toys – це бюро іграшок простих форм, що стимулюють розвиток уяви і фантазії, результат співпраці дизайн-студії LIS та агенції економічного розвитку PPV. Цінності бренду – це екологічність, естетика й мінімалізм, безпечність і турбота.
Студентам-бакалаврам, які вивчають маркетингові дисципліни, цінно було зрозуміти, як на практиці:
- досліджувати споживачів;
- формувати маркетинговий бюджет;
- враховувати маркетингові показники;
- реагувати на сезонність тощо.
Аудиторія справді відчула натхнення, з яким Ярина та команда компанії розкривають дітям гармонійність світу завдяки іграшкам. Спасибі за лекцію на кафедрі маркетингу і логістики, бажаємо розвитку й успіхів!