Маркетологиня компанії Lislis toys провела гостьову лекцію на кафедрі маркетингу і логістики

Кафедра маркетингу і логістики Львівської політехніки
Фото з лекції

Маркетингова стратегія компанії – це завжди про дослідження, бачення і нові ідеї. На кафедрі маркетингу і логістики Інституту економіки і менеджменту Львівської політехніки були раді почути досвід Ярини Метельської – маркетологині, менеджерки з маркетингу у Lislis toys, студентки Бізнес школи Українського католицького університету.

Lislis toys – це бюро іграшок простих форм, що стимулюють розвиток уяви і фантазії, результат співпраці дизайн-студії LIS та агенції економічного розвитку PPV. Цінності бренду – це екологічність, естетика й мінімалізм, безпечність і турбота.

Студентам-бакалаврам, які вивчають маркетингові дисципліни, цінно було зрозуміти, як на практиці:

  • досліджувати споживачів;
  • формувати маркетинговий бюджет;
  • враховувати маркетингові показники;
  • реагувати на сезонність тощо.

Аудиторія справді відчула натхнення, з яким Ярина та команда компанії розкривають дітям гармонійність світу завдяки іграшкам. Спасибі за лекцію на кафедрі маркетингу і логістики, бажаємо розвитку й успіхів!

Афіша лекції Фото з лекції Фото з лекції Фото з лекції Фото з лекції Фото з лекції Фото з лекції Фото з лекції Фото з лекції