Використання цифрових технологій в освіті надає багато переваг: навчання стає цікавішим, захопливішим, персоналізованим і доступним більшій кількості учнів.
Особливо відчутною стала перевага від використання цифрових технологій під час віддаленого навчання. Саме завдяки використанню таких платформ, як Zoom, Microsoft Teams, Google Meet, учні шкіл та студенти змогли безперервно навчатись віддалено під час пандемії COVID-19. Використання різноманітних тестів та квестів, таких як Kahoot чи Mentimeter, зробило навчання більш інтерактивним, а використання таких новітніх імерсивних технологій, як доповнена чи віртуальна реальність, допомагає глибше зануритись у предметну область, набагато підвищує зацікавленість учнів, наочність матеріалу.
Саме завдяки цьому освіта є одною з найперспективніших сфер застосування технологій доповненої та віртуальної реальності. Тому на Літній школі «Цифрова освіта для студентів. Доповнена реальність в освіті», яку організувала кафедра автоматизованих систем управління Інституту комп’ютерних наук та інформаційних технологій Національного університету «Львівська політехніка» в межах виконання освітнього проєкту Erasmus + Жан Моне Модуль № 101085772 – AR4EDU – ERASMUS-JMO-2022-HEI-TCH-RSCH Augmented Reality for Education: implementation of European experience («Доповнена реальність в освіті: впровадження європейського досвіду»), буде розглянуто не лише наявні розробки у сфері доповненої та віртуальної реальності для освіти, але й процес створення й розроблення таких продуктів.
У програмі – цікаві лекції експертів-розробників доповненої реальності, майстер-класи із демонстрацією готових продуктів, практичні випробування різних продуктів та ігор з використанням VR-окулярів Oculus Quest 2. Також під час воркшопів учасники зможуть створити власні об’єкти доповненої реальності.