Кафедра філософії Інституту гуманітарних та соціальних наук презентує вихід нового навчального посібника «Етика бізнесу», укладачем якого є доцентка кафедри Марія Сінельнікова.
Посібник висвітлює ключові проблеми етики бізнесу, такі як історія її становлення, основні етичні бізнес-концепції, проблеми мікро- та макроетики, питання конкуренції, монополії, дуополії та олігополії на сучасному ринку, а також етикет і проблеми конфліктів у підприємницькій діяльності. Також у виданні розглянуто більш сучасні питання у сфері бізнесу, такі як соціальна відповідальність, проблеми управління та лідерства, формування позитивного іміджу й корпоративної культури тощо.
Посібник може зацікавити студентів, аспірантів, викладачів, бізнесменів та всіх, кого турбує впровадження етики у сферу бізнесу й особливості її функціонування в сучасному діловому світі.