Ігор Леськів, студент першого курсу Інституту телекомунікацій, радіоелектроніки та електронної техніки:
«Голосуватиму за кандидата, який має реальний план дій»
Так, піду! Голосуватиму за людину, яка хоча б на половину виконає те, що обіцяє. Адже зрозуміло, які обіцянки реальні у виконанні. Це передовсім, пов’язано з економікою. Бо багато кандидатів кажуть, що одразу після перемоги припинять війну, повернуть Крим, але насправді, це не лише від них залежить і в будь-якому разі потребуватиме багато часу й зусиль. А ті, хто каже, що розв’яже проблеми всередині країни – це реально. Переконаний, що саме молодь має обирати президента, бо це наше майбутнє.
Володимир Волощак, студент першого курсу Інституту комп’ютерних технологій, автоматики та метрології:
«Вибір має бути за молоддю»
Звичайно, піду. В обранні орієнтуватимусь на кандидата, який не обіцяє миттєвих змін. Треба розвивати передовсім те, що вже є. А зміни щоразу обіцяють, але це не приносить нічого доброго. Треба малими кроками розвиватися. Кандидат змін – це вже дуже затерта реклама й нею зловживають. Однозначно молодь має йти на вибори. Нею складніше маніпулювати. Бо здебільшого не дивиться телебачення, а в інтернеті не так легко нав’язати якусь одну інформаційну лінію.
Ольга Кулина, студентка другого курсу Інституту економіки та менеджменту:
«Піду й голосуватиму за людину, яка є патріотом нашої держави»
Піду, бо хочу, щоб було краще жити. Для мене вирішальним є найперше розвиток нашої економіки, створення робочих місць. Впевнена, що важливо підтримувати людину, яка є патріотом нашої держави. Гадаю, що вся молодь мусить йти голосувати, бо ми забезпечуватимемо старших, а не вони нас. Молодь мусить домогтися комфортних умов для життя, розвитку, щоб комфортно було й старшим поколінням.
Святослав Маліброда, магістр першого року навчання Інституту економіки та менеджменту:
«Для мене найважливіше – позитивне бачення майбутнього»
Я піду голосувати, бо треба обирати своє майбутнє й курс розвитку країни. Щодо вибору, наче все очевидно, але водночас і важко окреслити, які мої вимоги чи очікування від кандидата. Хочеться відкритості й щоб ця людина надихала. Якщо подивитися на їхню рекламу, то точно мало-хто надихає підходом до представлення своїх ключових планів. Вони лише орієнтуються на свою цільову аудиторію й намагаються зіграти на її потребах. Для мене найважливіше – це позитивне бачення майбутнього. Передовсім – освіта, робота з підприємцями, тобто економіка. Вважаю, що складність виборів у нашій країні в тому, що дуже небагато людей справді аналізують програми кандидатів і підходять виважено до свого вибору. А інформація, яку подають кандидати в своїх рекламах, точно не годиться для аналітики. Тому досить важко сказати. Та переконаний, що молодь мусить голосувати!