Навчальний модуль «Методи професійного розвитку і нетворкінгу в європейській науці: цифрові можливості»
Курс загальним обсягом 3 ECTS призначений для PhD студентів і має на меті допомогти PhD студентам зрозуміти переваги та можливості цифрових рішень для їхнього професійного розвитку, а також дослідити, як успіх у цифровому просторі розширює нетворкінгові можливості та формує баланс між освітою, наукою, технологіями та цифровізацією, що підтримує ефективний професійний розвиток. Досвід європейської науки надасть українським PhD студентам додаткові можливості для професійної реалізації та успішного кар'єрного зростання.
Викладачі – проф. Тетяна СТЕПУРА, к.е.н. Ольга КОРИЦЬКА.
Передбачене залучення іноземного лектора (Visiting Professor Dr. Debra Hevenstone, Бернський університет прикладних наук, Швейцарія).
Результати викладання курсу:
PhD студенти не лише ознайомляться з ключовими концепціями професійного розвитку та нетворкінгу, а й зможуть застосовувати набуті знання у різних практичних ситуаціях, відпрацьовуючи власні дії, рішення та професійний вибір.
У межах курсу висвітлюються різні формати цифрових інструментів для навчання з метою ознайомлення PhD студентів із сучасними технологіями, що впливають на освіту та професійний нетворкінг у європейському середовищі. Окрему увагу приділено професійній комунікації, цифровим навичкам і практикам, навичкам вирішення проблем, етичним і правовим аспектам, самомаркетингу та особистому брендингу, ефективним презентаційним навичкам і роботі з соціальними мережами як базовим складовим підготовки PhD студентів до професійної кар’єри у європейській перспективі.
Довготривалий ефект:
У перспективі викладання курсу та його подальша імплементація у навчальні плани підготовки PhD студентів як вибіркової дисципліни сприятиме поглибленню розуміння та прийняття цінностей, стандартів та правил професійної діяльності в ERA; розвитку світогляду на основі вивчення впливу цифрових технологій на професійну комунікацію (досвід ЄС); опануванню передового досвіду ЄС щодо забезпечення сталості освіти за допомогою цифрових технологій для теперішніх і майбутніх поколінь молодих науковців та викладачів.
Навчальний модуль «Цифрові інструменти для трансферу знань і практики відкритої науки в ЄС»
Курс загальним обсягом 3 ECTS призначений для PhD студентів і має на меті допомогти PhD студентам зрозуміти переваги та можливості цифрових рішень і цифрових інструментів для передачі знань, а також вивчити передовий досвід ЄС у відкритій науці як продукт цифрової трансформації. Він досліджує інтеграцію відкритого доступу, принципів FAIR та відкритих даних у дослідницькі робочі процеси, підкреслюючи їхню важливість у цифровій економіці. Студенти отримають практичний досвід роботи з цифровими інструментами та зможуть покращити свою здатність керувати даними та співпрацювати в міждисциплінарному та міжнародному середовищі.
Викладачі – проф. Олександра МРИХІНА, проф. Орест КОЛЕЩУК.
Передбачене залучення іноземних лекторів (молода науковиця Анастасія Степура, доктор філософії, Голова Ради молодих учених інституту, наукова співробітниця Інституту полімерів Словацької академії наук, Братислава).
Результати викладання курсу:
Курс має на меті поглибити розуміння учасниками того, як цифрові технології підтримують передачу знань в межах європейських університетських екосистем, зокрема в контексті докторської освіти та відкритої науки. Він зосереджений на ефективному використанні цифрових інструментів, практик управління даними та наукометричних підходів для покращення співпраці в дослідженнях, міждисциплінарності та конвергенції відкритої науки та цифрової освіти.
Довготривалий ефект:
У перспективі викладання курсу та його подальшої імплементація у навчальні плани підготовки PhD студентів як вибіркової дисципліни сприятиме поглибленню розуміння та прийняття цінностей, стандартів та правил професійної діяльності в ERA; опануванню концепціями цифровізації трансферу знань в екосистемах європейських університетів; розуміння мультиплікативного впливу трансферу знань на підвищення якості європейської освіти шляхом цифровізації; для теперішніх і майбутніх поколінь молодих науковців та викладачів.