ІІ Міжнародний семінар «Медіа як суспільнотворчість та бізнес: український та світовий досвід»

Заставка до заходу

10 травня 2024 року на базі Національного університету «Львівська політехніка» в онлайн-режимі відбудеться ІІ Міжнародний науково-методологічний семінар «Медіа як суспільнотворчість та бізнес: український та світовий досвід». Організатором наукового зібрання є кафедра журналістики та засобів масової комунікації Навчально-наукового інституту права, психології та інноваційної освіти.

Мета заходу – обмін досвідом та обговорення сучасних концептуально-світоглядних та практичних аспектів функціонування медіа у контексті економічних, безпекових та цифрових викликів; об’єднати зусилля науковців, викладачів та практиків-медійників щодо вивчення та подолання проблем у сфері медіабізнесу, розробки напрямів та стратегій для його ефективного функціонування з огляду на його значення та роль у суспільстві.

Напрями роботи семінару

  1. Медіабізнес під час війни в Україні: виклики і проблеми, шляхи їх подолання
  2. Конвергетність медіа та цифрових платформ: вимога часу і світова тенденція
  3. Культура як суспільнотворчість медіа: зміни, акценти та наративи
  4. Медіа про Україну у війні: очима світу та країни

До проведення заходу запрошують наукових, науково-педагогічних працівників закладів вищої освіти, наукових установ, студентів, аспірантів, докторантів, практичних працівників у сфері медіа.

Докладніше – в інформаційному повідомленні семінару.