На кафедрі маркетингу і логістики ІНЕМ відбулася гостьова лекція директора компанії Petslike

Кафедра маркетингу і логістики Львівської політехніки
Фото з лекції

22 квітня на кафедрі маркетингу і логістики Національного університету «Львівська політехніка» відбулась гостьова лекція від практика Павла Заяця. Студенти-маркетологи дізналися про маркетингову діяльність компанії «Petslike – Магазин для тварин», директором якої є пан Павло.

Лектор розповів:

  • як налагоджувати співпрацю з постачальниками;
  • як формувати асортимент із думкою про цільову аудиторію;
  • які основні цілі керівника та як працює команда;
  • успіхи інтернет-торгівлі домашніми кормами.

Студентки кафедри маркетингу і логістики поділилися враженнями.

Ілона Лабазевич, ІІІ курс:

«На лекції нам розповіли, як налагоджує процеси діяльності компанія Petslike. Яким чином сегментує споживачів, як для кожної групи клієнтів створює різні розсилки, наприклад, для власника собаки ніколи не прийде лист з акціями про котів. Було цікаво почути, якими маркет-плейсами користується компанія. А ще ми дізнались, як ділили виробників товарів для тварин, щоб їх було зручно обирати за кнопками на сайті».

Христина Бей, ІІІ курс:

«Лекція була дуже повчальна, наповнена та цікава. Ми дізналися, що ринок продукції для домашніх улюбленців дуже зростає, незважаючи на ковід, війну та інші зовнішні фактори. Ознайомилися з методами поширення реклами та просування Petslikе у різних каналах. А також довідалися, хто є цільовою аудиторією компанії та як працівники працюють із запитами».

Студенти вдячні доцентці кафедри Наталії Косар за запрошення лектора в рамках викладання дисципліни «Маркетингова політика розподілу», а директору Petslike Павлу Заяцю – за цікаву лекцію, цінний досвід!

Афіша лекції Фото з лекції Фото з лекції Фото з лекції Фото з лекції Фото з лекції