Весняна школа «Європейський досвід трансферу технологій для українських університетів» триває

Кафедра менеджменту і міжнародного підприємництва
Фото з весняної школи

Минув ще один цікавий та продуктивний день у Весняній школі проєкту Jean Monnet Chairs «Європейський досвід трансферу технологій для українських університетів» (European technology transfer for Ukrainian universities, UniTECH). Свої доповіді презентували:

  • доктор Айван Зупік, викладач університету Голдсміс, (Лондон, Великобританія);
  • Ігор Олексів, професор кафедри менеджменту і міжнародного підприємництва Інституту економіки і менеджменту Національного університету «Львівська політехніка»;
  • Вікторія Харчук, професорка кафедри менеджменту і міжнародного підприємництва ІНЕМ;
  • Олег Дума, старший викладач кафедри адміністративного та фінансового менеджменту Інституту адміністрування, державного управління та професійного розвитку Львівської політехніки.

Доктор Айван Зупік запропонував учасникам весняної школи замислитись над питаннями особливостей функціонування ефективних організацій, націлених на інноваційний розвиток, гнучкість та прибутковість. Під час зустрічі присутні мали змогу ознайомитись із тематикою Performance-focused organizing for Innovations, у якій спікер приділив особливу увагу типам організаційних структур, які сьогодні функціонують та сприяють розвитку й імплементації інновацій. На додачу доктор Зупік поділився сучасними підходами до балансування ресурсів, інновацій та розвитку в організаціях. До спікера було чимало запитань щодо способів відновлення бізнес-середовища в Україні та ролі інновацій і вітчизняних організацій у цьому процесі, впливу ШІ на ефективність та управлінські процеси тощо.

На завершення доктор Айван Зупік розповів про особливості дослідницької роботи та інноваційного середовища у закладах вищої освіти Великобританії. Так, науково-педагогічні працівники мають повну свободу й не обмежені бюрократичними процедурами у проведенні наукових досліджень, реалізації наукових та освітніх проєктів, розвитку й упровадженні інноваційних ідей у ЗВО тощо. Доктор Зупіч наголосив, що академічна та особиста свободи є ключовими критеріями для рішення особистості здійснювати університетську кар’єру, оскільки оплата праці в університетах є суттєво нижчою, ніж в бізнесі.

Професор Ігор Олексів розповів про новий проєкт Програми ЄС Еразмус+ КА2 «Забезпечення академічної свободи та інклюзії шляхом цифровізації» (101081850 AFID ERASMUS EDU 2022 CBHE), який реалізовують за участю нашого університету, зокрема про його мету, цілі й поточні результати, які можуть стати у нагоді студентам та академічній спільноті. Спікер наголосив на важливості й особливостях впровадження та розвитку інклюзивної освіти для ЗВО, зокрема, з використанням сучасних цифрових інструментів. На завершення професор Олексів розповів про можливості співпраці та долучення студентів і науково-педагогічного персоналу до проєкту AFID.

Професорка Вікторія Харчук розповіла про Віртуальний інклюзивний кампус (VIC) як один із вагомих результатів реалізації проєкту AFID, зокрема про його ідею, цілі, можливості, інклюзивні інструменти, структуру й наповнення курсів, які пропонуватимуть слухачам з різноманітними здібностями, а також студентам і дорослим, які прагнуть розвинути професійні компетентності. Водночас Вікторія Харчук звернула увагу присутніх, що VIC пропонує курси, які спрямовані як на розвиток hard skills, так і дисципліни, які відповідають потребам і тенденціям сучасного бізнес-середовища. На додачу спікерка звернула увагу, що реалізація такого проєкту не лише привертає увагу суспільства й академічної спільноти до необхідності розвитку інклюзивної освіти, а й пропонує готові рішення та напрями для співпраці.

Олег Дума розповів про новий проєкт Програми ЄС Еразмус+ напряму Jean Monnet «Українська академічна інтеграція в стартап екосистему ЄС: зв’язок з найкращими практиками». Зокрема, спікер повідомив про мету проєкту, його етапи, тематичні напрями, заплановані заходи й можливості долучення до них. На додачу Олег Дума представив спікерів і тренерів проєкту, які допомагатимуть учасникам розвивати і впроваджувати власні стартап-ідеї.

Надзвичайно приємно, що третій день роботи Весняної школи зібрав ще більше учасників з усієї України (понад 270). Також студенти кафедри менеджменту та міжнародного підприємництва долучились до школи, використовуючи обладнання, яке були придбане за підтримки проєктів ЄС Еразмус+. Третій день школи був проведений у змішаному (онлайн та офлайн) форматі.

На цьому весняна школа не завершує своєї роботи – попереду фінальна зустріч, яка обіцяє бути не менш цікавою.

Скріншот з онлайн-школи Скріншот з онлайн-школи Скріншот з онлайн-школи Скріншот з онлайн-школи Скріншот з онлайн-школи Скріншот з онлайн-школи Фото з весняної школи