Вступ 2020: рейтингові списки

Результати творчих конкурсів

Яким буде новий сайт Львівської політехніки та коли його чекати: розповідає проректор Павло Жежнич

10 липня 2020, 08:45
Ольга Мацьків, Центр комунікацій Львівської політехніки

Усе потребує вдосконалення, зокрема й сайт Львівської політехніки. Стратегія розвитку університету до 2025 року передбачає створення нової платформи. Про те, на якому етапі зараз розробка сайту, розповів проректор з науково-педагогічної роботи та інформатизації Павло Жежнич.

– Розкажіть, будь ласка, на якому етапі робота над новим сайтом?

– Наразі розробка ще триває, тому впровадження сайту в експлуатацію зміщується. Ми планували вводити його після вступної кампанії, тобто з першого вересня. Однак цьогоріч, зважаючи на епідеміологічну ситуацію, терміни подачі документів для вступників продовжили до жовтня, тому запроваджувати сайт недоцільно. Продовжуємо збирати пропозиції, побажання та вимоги від підрозділів щодо його облаштування.

– Що вже зроблене або наближається до завершення?

– Етап розробки рухається до кінця, зроблені структура сайту, розміщення інформації, типи сторінок. Постійно вдосконалюємо вже наявне, адже отримуємо нові пропозиції й зауваги. Враховуючи, що у нас вступна кампанія змістилася, не бачу сенсу прискорювати процес. Краще ще місяць дати попрацювати розробникам і ця робота буде якісною. З липня починають роботу над перенесенням наявного вмісту теперішнього сайту на нову платформу.

– Чим відрізнятиметься новий сайт від старого? Що буде зручнішим?

– Наповнення здебільшого не змінюється. Звичайно, є такі види наповнення, як-от новинний контент тощо, а є певна статична інформація щодо інститутів, підрозділів, кафедр. Щодо змін, то йдеться радше про технічні моменти. Оновлюється програмне забезпечення, яке необхідне для функціонування сайту. Окрім того, розробники особливу увагу приділили побудові сайту як множини підсайтів окремих підрозділів. Фактично кожен інститут, кафедра повинні мати повноцінний підсайт. Це основні акценти. Ну і, звичайно, буде новий дизайн, але він впроваджуватиметься вкінці.

– Чи зможуть цими підсайтами керувати директори інститутів?

– Так. У теперішньому сайті це не передбачалося заздалегідь, функція керування допрацьовувалася вже після впровадження. Тепер у новому вже визначено, що сайт складатиметься з підсайтів. Покращується механізм керування, можна буде навіть самостійно змінювати візуальну тему.

– Так само кожен визначатиме інформацію, яку публікуватиме, так?

– Не зовсім так. Є політика стосовно новинного контенту, вона залишається такою ж, як і була. За це відповідальний Центр комунікацій. Процедура публікації не змінюється: підрозділи генерують новинний контент, а його редагування та публікацію реалізує Центр комунікацій. Але є ще так званий статичний контент, за який відповідальні підрозділи. Вони матимуть більше можливостей щодо керування ним. До того ж упроваджені такі можливості, як-от структурування тексту на сторінці. Уже не треба буде користуватися html-розміткою, щоб публікувати інформацію. У новому сайті елементи структурування сторінки є вбудованою функцією.