Запобігання поширенню коронавіусу 2019-nCoV

Результати творчих конкурсів

Студентки ІНЕМ Мар’яна Редько та Мар’яна Михалик: бути державним стипендіатом – це почесно та відповідально!

27 липня 2020, 08:57
Марія Ольшанська, кафедра обліку та аналізу Львівської політехніки

Студентське життя наповнене веселощами і труднощами, знайомствами і розлуками, пізнанням нового й усвідомлення того, що всі шляхи на світі відкриті для рішучих і цілеспрямованих підкорювачів неможливого. Попереду – доросле життя, відповідальність за своє майбутнє, яке починається з пошуку роботи. Безробіття, пошук себе, робота не за фахом – не стосуються студентів та випускників кафедри обліку та аналізу Національного університету «Львівська політехніка», адже ще до закінчення навчання більшість студентів уже працевлаштовані. І ще: два роки поспіль студенти кафедри обліку та аналізу здобувають стипендію Президента України.

Та чи не надто романтизованим є життя студента? Чи так безтурботно і легко вдається навчання і пошук роботи? Як вдається поєднувати роботу, навчання та особисте життя студентам? З цими та іншими питаннями ми звернулись до успішних студентів і гордості нашої кафедри – державних стипендіатів Мар’яни Редько та Мар’яни Михалик.

Щороку лише близько 400 студентам на всю Україну призначають президентську стипендію. Лише в ІНЕМ ви конкурували з 3 потенційними претендентами. Як вам це вдалось? Чи пригодилось у майбутньому?

Мар’яна Редько: Стипендію Президента України призначають щосеместру кращим студентам за відмінне навчання та активну наукову роботу. Кафедра обліку та аналізу рекомендувала мою кандидатуру, адже, крім наявності високого рейтингу, наукових статей та тез, я була призером конкурсу наукових робіт із обліку та оподаткування. Чи пригодилася стипендія? – звісно, що так. По-перше – це мені додало більшої впевненості в собі, що я чогось можу досягнути, по – друге – це престижно звучить, по – третє – гроші зайвими ніколи не бувають.

Мар’яна Михалик: Я не думала про конкуренцію, це відбиває впевненість у собі й викликає бажання «опустити руки», навіть не спробувавши. Тому після рекомендації викладачів випробувати свої сили – зібрала і подала необхідні документи. Президентська стипендія – це, з одного боку, підсумок наукової роботи з допомогою викладачів кафедри та успішного навчання, з іншого – грошова і моральна винагорода за виконану роботу. Президентська стипендія, наукова діяльність, успішне навчання, участь в олімпіадах та конференціях, міжнародних та всеукраїнських конкурсах розширюють кругозір, додають впевненості, спонукають до нових знайомств, що надає переваги у працевлаштуванні.

Чому саме бухгалтерський облік, адже це не найлегша професія? Багатьох відлякує поєднання у ній юриспруденції, математичних та аналітичних здібностей.

Мар’яна Михалик: Якщо щиро, то можу погодитися із твердженням, що бухгалтерський облік – це не найлегша професія, оскільки нестійке податкове законодавство України неабияк відображається на результатах діяльності бухгалтера (нерегламентовані витрати часу на систематичний моніторинг законодавства на предмет змін). Однак моя позиція щодо вибору напряму навчання така: якісно освоєний матеріал та практичні навики бухгалтерського обліку й оподаткування дозволять отримати ті базові знання, які однозначно пригодяться не лише майбутнім бухгалтерам та податківцям, а й аудиторам, фінансовим аналітикам, казначеям, економістам з фінансової безпеки, ну, і звичайно, управлінському персоналу.

Мар’яна Редько: Чому обрала саме бухгалтерський облік? Та напевно тому, що після 9 класу мені вже не хотілося продовжувати навчання в школі. А в нас у Шацьку є лісовий коледж, в якому навчають не лише лісовому господарству і деревообробці, але й бухгалтерському обліку. Мені вдалося успішно скласти вступні іспити та поступити на «бюджет». А далі, закінчивши коледж, вирішила не змінювати спеціальність і рухатися в тому ж напрямі.

Як ви оцінюєте рівень викладання? Які улюблені і не дуже дисципліни? Які з них найбільше знадобились?

Мар’яна Редько: Про всіх викладачів маю лише приємні спогади. Позитивним є поєднання викладачами теоретичного, наукового і практичного досвіду у викладанні дисциплін, формуванні завдань для практичних і лабораторних занять. Для мене найцікавішим предметом був фінансовий облік, він мені подобався ще з коледжу. Інколи я навіть задумувалася над тим, що сама хотіла б викладати цю дисципліну.

Мар’яна Михалик: На це питання дуже важко відповісти. Усі викладачі добре знають свою дисципліну. Частину дисциплін викладають англійською мовою. В кожного викладача своя методика подання матеріалу, яка комусь більше подобається, комусь менше. Багато чого залежить і від студента – якщо він не хоче нічого вчити, то ніякий викладач не «засуне» свої знання цьому студенту в голову.

І, на останок, що ви побажаєте викладачам кафедри та її завідувачу?

Мар’яна Михалик: Передусім я хочу подякувати за всі зусилля, знання, терпіння (і ще раз терпіння), неабияке розуміння студента, відверті розмови, високий професійний рівень та індивідуальний підхід кожного «учасника» великої команди – кафедри обліку та аналізу – і побажати: в боротьбі з лінню та юнацьким максималізмом студентів завжди перемагати – на користь високоякісних, новаторських та актуальних знань. Також хочу щоб, кожен новий навчальний день був наповнений щасливими моментами та щирими посмішками і словами вдячності за Вашу важку працю, вкладену в нас.

Мар’яна Редько: Хочеться побажати їм та їхнім сім’ям міцного здоров’я, терпіння, творчих успіхів, натхнення, активних та талановитих студентів!

…абітурієнтам?

Мар’яна Редько: Майбутнім студентам – наполегливості, усвідомлення того, для чого вони втупили в університет, легких сесій і цікавого студентського життя.

Мар’яна Михалик: Майбутнім студентам зичу нових прагнень, цікавих ідей і нестандартних способів їхньої реалізації, смішних та незабутніх моментів у стінах Львівської політехніки. Точно можу сказати: сором’язливість потенційних студентів точно зіграє «не на руку», тому – більше впевненості, рішучості і відкритості до Політехніки. І не забувайте гаджетів та зарядних пристроїв для них, щоб вчасно промоніторити розклад занять і «чисто випадково» не пропустити залік.

Ви пишаєтесь тим, що належите до когорти політехніків? Як це впливає на ваше подальше життя.

Редько Мар’яна та Михайлик Мар’яна: Так, ми пишаємось тим, що навчалася в Львівській політехніці. Як казав наш одногрупник – «Політехніка – це країна чудес!». Пройшовши цей шлях, ти розумієш, що це хороша школа життя. Завжди приємно відрекомендувати себе як випускника кафедри обліку та аналізу Львівської політехніки. Адже Університет зарекомендував себе як один із найкращих навчальних закладів, який входить у п’ятірку лідерів в Україні, що надає високоякісні професійні послуги з навчання і наукової роботи, випускники якого є конкурентоспроможними на ринку праці.
 

Повний текст матеріалу – на сайті кафедри обліку та аналізу Львівської політехніки.