Запобігання поширенню коронавіусу 2019-nCoV

Реєстрація на творчі конкурси для вступу на базі ПЗСО

Координація, комунікація, якість ― «три кити» Центру комунікацій Львівської політехніки

2 червня 2020, 13:46
Наталія ПАВЛИШИН, Центр комунікацій Львівської політехніки

Вивести Львівську політехніку на якісно новий рівень в інформаційному просторі, що сприятиме підвищенню рейтингу університету ― головна мета діяльності Центру комунікацій.

Створення Центру комунікацій ― це насамперед вимога часу, адже популяризація університету в Україні та на міжнародному науковому, освітньому та громадському просторі значною мірою залежить від скоординованого і якісного використання комунікаційних можливостей Львівської політехніки.

Серед завдань, які поставила перед собою команда Центру комунікацій, ― підвищення якісного рівня публікацій, збільшення обсягу інформації та розширення джерел поширення.

Одним із перших кроків діяльності Центру комунікацій стало створення Єдиного інформаційного вікна, яке спрощує подання анонсів та новин від підрозділів до журналістів та сприяє швидшій комунікації.

Значну увагу в роботі приділяємо також впорядкуванню поширення інформації на сайті університету та офіційних сторінках у соцмережах. Варто наголосити, що контент у соціальних мережах зорієнтований на цільову аудиторію. Наприклад, інформацію у Facebook здебільшого читають викладачі та працівники Політехніки, менше ― студенти. Натомість Instagram ― це фактично студентська мережа, тож і наповнення сторінки відповідає зацікавленням молоді. Через сторінку мережі LinkedIn інформуємо студентів про пропозиції від роботодавців та різноманітні можливості освітніх програм, грантів.

Робота над відеоматеріалами ― це ще один важливий напрям роботи Центру комунікацій. Впродовж року плануємо підготувати низку відео про діяльність різних підрозділів, досягнення університету. Сподіваємося, що політехніки будуть приємно здивовані форматом та наповненням матеріалів. Вже завершуємо роботу над матеріалами, присвяченими вступній кампанії, а також напрацьовуємо плани та сценарії для відеоматеріалів, над якими працюватимемо найближчим часом.

Велику увагу в усій діяльності Центру комунікацій приділяємо особистостям, які творять Львівську політехніку та сприяють її розвитку. Переконані, що саме через людей, їхні захоплення, їхні досягнення варто представляти все, чим живе наш університет. Тож будемо надзвичайно вдячні, коли отримуватимемо більше цікавої інформації від підрозділів, щоб через спільні напрацювання якомога ширше коло людей дізнавалося про наш університет. Та й політехніки краще знатимуть, де і з ким навчаються чи працюють.

Також популяризуємо наших науковців і через сторінку wikі.lp, адже ті, хто шукає інформацію про Політехніку, цікавляться науково-педагогічними працівниками університету та їхніми здобуткам. Зрештою, це добра міжнародна практика ― представляти університет через особистості.

Невдовзі з’явиться журнал «Львівська політехніка». Це новий формат друкованого видання, орієнтований на якісне представлення життя у Львівській політехніці. Головний задум видавати продукцію, яка буде цікава широкому колу читачів, а також не матиме короткого життєвого циклу, а навпаки, кожен номер буде своєрідним тематичним доповненням, заглиблюючи читача у те, чим живуть політехніки, як можна розвивати співпрацю з нашим університетом.

Діяльність Центру комунікацій націлена також на налагодження співпраці зі зовнішніми ЗМІ. Вже й зараз журналісти різних видань, телеканалів, інформагентств досить часто звертаються до наших науковців щодо фахових коментарів. Та маємо на меті створювати більше позитивних інформаційних приводів, адже насправді наукова тематика в українських ЗМІ губиться за потоком щоденних новин. А у Львівській політехніці є безліч джерел, звідки можна отримувати інформацію про найновіші розробки, винаходи, досягнення… Про це необхідно розповідати. До того ж, наші науковці є потужними експертами в багатьох напрямах.

Важливо представляти Львівську політехніку у закордонних ЗМІ, адже наш заклад вищої освіти  співпрацює з університетами та компаніями різних куточків світу. Цей напрям варто розвивати, не втрачаючи можливості розповісти закордонним інформагенствам, телеканалам чи виданням про досягнення Політехніки та перспективні напрями співпраці.