Запобігання поширенню коронавіусу 2019-nCoV

Реєстрація на творчі конкурси для вступу на базі ПЗСО

Керівник веб-розробок «1+1 медіа» Павло Педенко презентував платформу з пошуку інноваційних ідей для медіа

6 жовтня 2015, 14:05
Прес-служба Національного університету «Львівська політехніка»

Називається платформа Future Media Lab. Як заявив її ініціатор, керівник веб-розробок «1+1 медіа» Павло Педенко під час її презентації в Національному університеті «Львівська політехніка», головна мета проекту – пошук ідей та людей, які підсилять його експертизу в сфері високих технологій і дадуть змогу трансформувати медійний бізнес залежно від їхнього розвитку. Для цього медіагрупа навесні запустила платформу Future Media Lab, а на 16–18 жовтня 2015 року запланувала провести маштабний хакатон Media Hack Weekend.

Відкриваючи зустріч, проректор з науково-педагогічної роботи Львівської політехніки професор Дмитро Федасюк запросив її учасників – а це були здебільшого студенти-журналісти Університету – до зацікавленого діалогу про те, яким буде майбутнє ЗМІ з погляду високих технологій, як вони реалізуватимуть свій творчий потенціал у цьому сенсі.

З початком цифрової ери засоби масової інформації докорінно й остаточно змінилися. Нині уявити майбутнє мас-медіа без нових технологічних рішень неможливо. Сьогодні Україна має шанс сформувати своє оригінальне мас-медійне майбутнє, на що, зрештою, й націлений проект Future Media Lab.

Як наголосив Павло Педенко, завдяки цій платформі кожен студент може стати автором ідеї, для втілення якої «1+1 медіа» надасть всі необхідні ресурси. Найактивніші з них отримають вхідні квитки на Media Hack Weekend – найбільший хакатон в Україні. Взяти участь у ньому зможе кожен, хто хоче приєднатися до створення майбутнього медіа, правильно вести бізнес або успішно презентувати власний стартап. Це і програмісти, і дизайнери, і фахівці у сфері комунікацій, і менеджери, і підприємці.

«Ми плануємо прийняти 400 учасників, – сказав Павло Педенко, – Це буде найбільша подібна подія, яка коли-небудь відбувалася на теренах колишнього СРСР. Принаймні, з того, про що ми знаємо. І тому справді трохи страшно, але в нас хороша команда, склад менторів, партнерів, локація. Залишилося тільки, щоб люди прийшли».

Як відомо, слово «хакатон» походить від двох слів: to hack – щось розробляти – і marathon – біг на довгі дистанції. Хакатон – це обмежений у часі формат: зазвичай 24 або 48 годин. Завдання команд – учасниць хакатону – впродовж цього часу прийти від ідеї до робочого прототипу чи продукту.

Як запевнив Павло Педенко, «1+1 медіа» готова взяти найкращі команди під своє крило, якщо там будуть проекти, які справді цікаві. «Якщо ми побачимо когось, – наголосив він, – хто нам справді сподобається, ми готові або давати ресурси, або ставати першим клієнтом, тобто за своєю сутністю вкладатися грошима, або знаходити інші форми взаємодії залежно від того, яка мотивація в команди, що розробила цей проект».

Відповідаючи на запитання про взаємозв’язок між хакатоном і Future Media Lab, керівник веб-розробок «1+1 медіа» наголосив, що перша є платформою, в рамках якої вони намагаються побудувати стійкі зв’язки між медійним і технологічним бізнесом. А хакатон – це точковий івент, який відбувається в рамках Future Media Lab. сфокусована на чотирьох напрямах: великі дані, другий екран, віртуальна й доповнена реальності, синхронізація відеоконтенту.

Як відомо, досі не тільки в нас, а й у світі майже немає хороших прикладів інтерактивної взаємодії телевізійного продукту з глядачем. «Ми не знаємо, – стверджує Павло Педенко, – яким буде майбутнє цього явища, але вже зараз зрозуміло, що з позиції досвіду, який людина отримує, віртуальна реальність – це можливість залишити глядача з незабутніми емоціями. Наприклад, фільм про важке становище переселенців із Сирії у форматі 360, який автори стрічки показали співробітникам ООН, викликав наскільки сильні емоції, що багато з них не втримали сліз. Наскільки вони були вражені побаченим через максимально наближену до реальності віртуальну картину перебування людей у таборах біженців».

Отож, стежте за проектом і подавайте свої ідеї на сайті futurelab.media.

За додатковою інформацією звертатися до Галини Грубляк (керівника відділу корпоративних комунікацій): тел. +38067 332 52 91, +38 044 490 0101 (37-81), g.grubliak@1plus1.tv та Тетяни Вакули (PR-менеджера): тел. +38 067 447 35 48, +38 044 490 0101 (32-33), t.ivanochko@1plus1.tv