Кафедра міжнародної інформації Львівської політехніки
Валерія Єлшинова

Практична підготовка студентів кафедри міжнародної інформації Інституту прикладної математики та фундаментальних наук Львівської політехніки – від першого випуску бакалаврів «Міжнародних відносин» 2006 року до сьогодні – забезпечує їхню конкурентоздатність.

Валерія Єлшинова – студентка четвертого курсу кафедри міжнародної інформації ІМФН та співробітниця компанії Dentsu Ukraine, відділ H&R, напрямок Training and development.

В коло обов’язків Валерії входять навчання, розвиток співробітників, а також створення та просування бренду роботодавця. Якщо говорити про завдання у першому напрямі, то Валерія разом із командою за допомогою всіх можливих наявних ресурсів задовольняє потребу в навчанні та саморозвитку колег, створює й інтегрує як вузькоспеціалізовані для розвитку hard-skills, так і загальні для розвитку soft-skills навчальні програми за запитом, розробляє та координує навчальні проєкти в межах та поза межами компанії, випускає різноманітні навчальні матеріали, що стосуються прокачування компетенцій тощо. Щодо другого напряму, то тут є такі завдання стосовно брендингу компанії: розроблення стратегії й тактики просування, розроблення креативних матеріалів та їхня публікація в соціальних мережах, комунікація з потенційними співробітниками на всіх платформах, де представлена компанія, участь в освітніх і кар’єрних заходах для залучення більшої аудиторії та підвищення впізнаваності тощо.

Dentsu Ukraine – міжнародна комунікаційна група. У агентствах компанії працює 400 співробітників, які забезпечують сервіс для найуспішніших українських і міжнародних компаній. Вже 10 років Dentsu Ukraine як представник одного з найбільших холдингів світу створює інновації у сфері медіа, digital і комунікаційних послуг, будує бренди й розвиває їх у нашій країні та за її межами. За даними Всеукраїнської рекламної коаліції, сумарні обороти агентств Dentsu Ukraine найбільші в Україні. Компанія № 1 вже упродовж п’яти років продовжує зберігати лідерство. Dentsu International – один із лідерів світового рекламного ринку, налічує понад 300 офісів у більш ніж 145 країнах.