Ірина Мартин, тижневик «Аудиторія»
Райнер Шенк із студентами

Чотири місяці тому експерт із краудфандингу, податковий консультант консалтингової компанії доктор Райнер Шенк із Німеччини презентував студентам-політехнікам міжнародну конкурсну програму. А 23 – 24 січня свої проекти демонстрували команди, які вийшли у фінал.

Загалом до участі зголосилося 19 команд – це студенти ІАПО, ІНЕМ, ІКТА, ІКНІ. За умовою конкурсу, у команді повинні бути представники різних спеціальностей. Упродовж визначеного часу вони мали розробити спільнокошт-кампанію для німецької компанії Business Time Solutions, за допомогою якої зібрати кошти для програмного забезпечення Tax Time Solutions, яке використовуватимуть у моніторингу, аналізі діяльності фахівців з оподаткування, фінансистів тощо. Консультували команди доктор Райнер Шенк і доцент кафедри АФМ Оксана Химич.

Усі умови конкурсу виконали чотири команди, які вийшли у другий тур, – це Lviv Lions, White Wales, Pokemons, Dream Time. Оцінювало їх журі у складі Райнера Шенка, завідувача кафедри АФМ (ІАПО) Назара Подольчака, завідувачки відділу маркетингу та інноватики Львівської політехніки Олени Бобало, заступниці директора зі стратегічного маркетингу ТзОВ «Шувар» Ольги Саніної, консультантки Наталі Шуляр.

Голова журі Райнер Шенк аналізує роботу конкурсних команд:

– Думаю, що для університету цей проект дуже корисний та інновативний. Мені було важливо відчути, наскільки команда справилася зі своєю роботою. В грі беруть участь студенти різних спеціальностей – майбутні айтівці, економісти, управлінці. І виклик конкурсу був у тому, щоб вони потренувалися у створенні проектного менеджменту. Було важливо, щоб команди інтенсивно захопилися темою і виключно креативно шукали, як її викласти і реалізувати. Особливо я акцентував на використанні сучасних технічних можливостей створення презентацій. Хотілося побачити багато візуалізації. Наша ціль – не просто розробити конкретний захід, а створити певну кампанію, яка складається з комбінації фахових, персональних і часових ресурсів.

– Чи студенти виконали ці завдання?

– Є велика відмінність між їхніми досягненнями. Дві команди не змогли структуровано підійти до виконання, не повністю опрацювали інформацію, подану для проекту, і не повністю використали всі можливості. Їм треба було ретельніше стежити за моїми публікаціями. Я був готовий їм допомагати. Це був важливий момент командної роботи, а не одноосібної.

– Чи мали студенти окреслену тематику?

– Ми визначили ціль, задали фокус. А те, яким шляхом дійти до неї, це вже було завданням студентів. Звісно, я хотів індивідуального, креативного виконання завдань усіх членів команди.

– Чи вже визначено переможця?

– Про нього ми дізнаємося у березні, після того як команди представлять свої фінальні презентації. Тому кожна команда має можливість стати ще кращою, поліпшити свій результат, який отримала тепер. Але на сьогодні зі значним відривом від інших команд лідирує Dream Team (на світлині).

Хочемо нагадати, що команда-переможець отримає 2000 € й оплачувану поїздку до Німеччини (для вдосконалення проекту), а та, що виборе друге місце, – 1000 €.

учасники конкурсу «Краудфандинговий стартап» учасники конкурсу «Краудфандинговий стартап» учасники конкурсу «Краудфандинговий стартап» учасники конкурсу «Краудфандинговий стартап» учасники конкурсу «Краудфандинговий стартап» учасники конкурсу «Краудфандинговий стартап» учасники конкурсу «Краудфандинговий стартап» учасники конкурсу «Краудфандинговий стартап» учасники конкурсу «Краудфандинговий стартап»