Розробники: доц. Тетяна ШАПОВАЛОВА
Галузь знань: 23 Соціальна робота
Спеціальність: 232 Соціальне забезпечення
Мета: полягає у наданні теоретичних знань та вдосконаленні практичних умінь і навичок, достатніх для успішного виконання професійних обов’язків для фахівців з соціального забезпечення.
Короткий опис курсу та його структура: слухачі курсу опрацьовують одинадцять дисциплін, в межах яких ознайомляться з: системою соціального захисту та соціального забезпечення в Україні, аспектами застосування антикорупційного законодавства в установах соціального забезпечення, веденням документообігу, розглядом звернень громадян, супервізійною діяльністю в професійній підтримці, попередженням стресів та вигоранням в професійній діяльності, ефективною комунікацією у професійній діяльності та запобіганням конфліктів та професійній етиці.
Група слухачів: 18 осіб
Загальний обсяг: 150 год.
Зокрема: аудиторні заняття - 150 год.; лекційні заняття - 26 год, практичні заняття - 64 год, колоквіуми - 60 год, підсумковий тест – 2 год.
Форма проведення: дистанційна.
Період навчання: 4 тижні
Форма контролю: підсумковий тест.
Перелік компетентностей, які вдосконалюватимуться/набуватимуться:
- здатність вчитися і оволодівати сучасними знаннями
- навички використання інформаційних і комунікаційних технологій
- здатність до міжособистісної взаємодії
- здатність ефективно спілкуватися на професійному та соціальному рівнях
- здатність аналізувати суспільні процеси пов’язані з соціальним розвитком держави
- знання і розуміння нормативно-правової бази стосовно соціальної роботи та соціального забезпечення
- вміння планування та звітності в системі соціального забезпечення населення
- здатність дотримуватися етичних принципів та стандартів у професійній діяльності
Категорія слухачів курсу: фахівці установ соціального захисту населення та соціального страхування.
Документ, що видається після закінчення курсів: сертифікат про підвищення кваліфікації
Опис результатів навчальної діяльності: Ідентифікувати причинно-наслідкові зв’язки розвитку суспільства та прояви соціально-економічних проблем у різних категорій населення, застосовувати нормативну базу системи соціального захисту та соціального страхування населення, застосовувати засоби соціально-правової політики в сфері соціального захисту, взаємодіяти з колегами по роботі, визначати зміст співпраці з організаціями та установами з метою залучення їх до соціального захисту населення.