Розробник: к.пед.н. Захарчук М.Є
Напрям: соціальні та гуманітарні дисципліни
Мета: допомогти слухачам краще зрозуміти суть педагогічного процесу, його засобів, методів, прийомів, цілей та взаємозв’язків.
Короткий опис курсу та його структура: тематика курсу спрямована на розуміння педагогічного процесу як цілісної системи, спрямованої на розвиток і формування особистості в умовах її виховання, навчання та освіти, а також явищ, які обумовлюють розвиток індивіда в процесі цілеспрямованої діяльності суспільства.
Група слухачів: 50 осіб
Загальний обсяг: 30 год./ 1 кредит ЄКТС, зокрема: лекційні заняття - 20 год., практичні заняття - год. самостійна робота - 10 год.
Форма проведення: денна / вечірня / дистанційна
Період та тривалість навчання: 10 занять по 2 акад. год.
Форма контролю: тестування.
Перелік компетентностей, які вдосконалюватимуться/набуватимуться:
- уміння і навички організовувати та аналізувати свою педагогічну діяльність;
- організовувати та керувати пізнавальною діяльністю;
- формувати критичне мислення та уміння здійснювати педагогічну діяльність за всіма її складовими.
Категорія слухачів: вчителі, директори, завучі шкіл а також інші зацікавлені особи
Документ, який видається за результатами виконання програми: Сертифікат про підвищення кваліфікації Національного університету «Львівська політехніка»
Опис результатів навчання: спроможність застосувати набуті / удосконалені компетентності на практиці.
Тематичний план курсу
№ |
Назва розділів |
Кількість академічних годин |
||||
Разом |
Лекції |
Прак-тичні заняття |
Лабора-торні заняття |
Самос-тійна робота |
||
1. |
Педагогічний процес. |
2 |
– |
– |
– |
1 |
2. |
Основні дидактичні концепції. |
2 |
– |
– |
– |
1 |
3. |
Методологія і методи педагогічних досліджень. |
2 |
– |
– |
– |
1 |
4. |
Засоби навчання. |
2 |
– |
– |
– |
1 |
5. |
Педагогічні технології. |
2 |
– |
– |
– |
1 |
6. |
Основи національного виховання. |
2 |
– |
– |
– |
1 |
7. |
Основи сімейного виховання. |
2 |
– |
– |
– |
1 |
8. |
Педагогічне спілкування. |
2 |
– |
– |
– |
1 |
9. |
Учнівський колектив і його роль у формування особистості. |
2 |
– |
– |
– |
1 |
10. |
Інклюзивний клас |
2 |
– |
– |
– |
1 |
|
Всього |
20 |
– |
– |
– |
10 |